Un estudo constata que o nivel de coñecemento da teoría evolutiva entre o alumnado universitario é moi baixo

Mapa estudo

DUVI | Ao alumnado universitario presupónselle certo nivel de coñecemento e aceptación da teoría evolutiva. Pero un estudo nacional, coordinado polo profesor da UVigo Emilio Rolán, acaba de constatar que non sempre é así. Tras avaliar estudantes de terceiro curso dos graos de Bioloxía, Química, Historia e Filoloxía Inglesa de dez universidades españolas, os expertos sosteñen que, mentres o nivel de aceptación é alto, “o nivel de coñecemento é moi baixo”. Isto, para o catedrático do Departamento de Bioquímica, xenética e inmunoloxía da UVigo e investigador do Centro de Investigación Mariña “supón a constatación dun fallo en todo o sistema educativo español, dende a ensinanza primaria ata a universitaria e suxire que non se resolve solo con ter máis ou menos horas nunha materia concreta, senón que todas as materias deberían nuclear parte do seu contido cun enfoque evolutivo”.