As vivendas de uso turístico supoñen a metade dos establecementos de aloxamento da provincia de Ourense

DUVI | Un equipo multidisciplinar da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense realizou un estudo de análise do mercado de aloxamento turístico da provincia de Ourense “na era do turismo dixital e das plataformas peer to peer (P2P)”. Na súa radiografía do sector destacan que as vivendas de uso turístico supoñen xa a metade dos establecementos de aloxamento da provincia de Ourense.

No proxecto, beneficiario da convocatoria de axudas a grupos de investigación do Campus de Ourense Inou 2021, financiada pola Deputación de Ourense, participaron por parte do Departamento de Organización de Empresas e Mercadotecnia Pablo de Carlos Villamarín (coordinador do estudo), Trinidad Domínguez, Mª Lorena Rodríguez e Diego Rodríguez-Toubes, e por parte do Departamento de Estatística e Investigación Operativa Ana Pérez (coordinadora tamén do estudo), Manuel Alfredo Mosquera e Tomas R. Cotos. As e os investigadores da Uvigo analizaron a evolución recentemente da oferta e dos novos patróns de conduta da demanda nun contexto de irrupción do fenómeno das vivendas turísticas e de uso turístico e levaron a cabo unha análise estatística, de datos composicionais, deste mercado. A investigación central do proxecto baseouse na explotación de dous tipos de datos: secundarios, fundamentalmente bases de datos proporcionadas por organismos oficiais como a Axencia de Turismo de Galicia e o Instituto Galego de Estatística, e primarios, obtidos a través dunha enquisa en liña a 159 turistas.