Máis de 1500 nenas e nenos participaron no programa Inspira STEAM, que lanza a súa 5ª edición

Inspira STEAM

DUVI | 783 nenas e 770 nenos de 41 centros da provincia de Pontevedra participaron no programa Inspira STEAM para o fomento das vocacións científicas e tecnolóxicas impulsado pola Universidade de Vigo e a Deputación de Pontevedra. Esta iniciativa naceu na Universidade de Deusto en 2016 e comezou a desenvolverse en Galicia en 2018 da man das dúas institucións que hoxe luns fixeron balance das catro primeiras edicións e lanzaron a convocatoria da quinta.

A vicerreitora en funcións de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria, Natalia Caparrini e a presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, nun acto celebrado no edificio Redeiras, puxeron en valor unha proposta pioneira para o fomento das vocacións STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) “entre os cativos e principalmente entre as cativas baseada en accións de sensibilización e orientación, que imparten mulleres profesionais do mundo da investigación, a ciencia e a tecnoloxía”, como explicaba a vicerreitora. Un proxecto, en palabras de Silva, “fundamental para construír unha sociedade na que todas as persoas teñan as mesmas oportunidades e poidan ocupar os mesmos espazos en igualdade”.